tengok sini! :DD

Tuesday, November 23, 2010

tengok ni!








assalamualaikum

tengok la ni. belog ni dah berubah wajah. kenapa? sebab tuan belog dah takde koje. tapi dia ubah benda alah ni bagai tikus membaiki labu you know. hahaha. whatever. entahla. aku tetap pilih kale putih. tah pesal tah. biarla kan. tu yang dah berkenan dek hati ni ha.

hey2, hari tu kami ke seremban. tapi kenapa hari tu punya 'ke seremban' je yang aku nak cerita? sebab hari tu punya 'ke seremban' , ada perkataan KAMI, yakni bukan AKU dan sebagainya. maksud KAMI tu, dak batch 0812 podeh yang diuar2kan akan bertukar nama menjadi nama yang agak aneh yet kelakar. kami ke seremban atas dasar datang raya korban kat rumah ketua batch kami iaitu MUHD AFIQ B ABU BAKAR. terima kasih la ye cik muhd afiq kerana sudi memenuhkan perut kami dengan hidangan yang agak pedas yet tasty. mamamiah ! ^_^'

tapi sebenarnya kiteorang sepatutnya lepas raya rumah afiq, we should head to jelebu to do the same at ecah's house. but unfortunately, dengan rasa berdosanya aku gtaw, major tak jadi pergi sebab terlopeh bas. wawawa~ sorry........
aku, meme, ngan aziah solat lambat. kiteorang tak solat kat rumah afiq, kiteorang solat kat term. diorang tunggu kiteorang sampai bas dah blah. huu~ nak tunggu bas lagi satu dah bazir masa dah. jongmal mianhaeyo~ memang spoiler.
yang ironinye tu, kiteorang solat lambat sebab konon2nya tunggu dak2 ni habis solat. tapi sebenarnya modus operandi kiteorang, nak tengok suju kat 8tv. sikit punya bengong. sabar jela.sorry ecah and all. sorry sangat2.

so, mereka yang tetap nak ke rumah ecah, meneruskan perjalanan dengan bas pada pukul 3.30 dan sampai pada pukul 5. yang tak pergi rumah ecah, jalan2 kat term jap (macam aku dengan dak2 ni) then head home. so, berikut (atas la) adalah gambar2 aku yang ditagged oleh mereka di facebook.

dush2. sakit perut ah.

chiao.
assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment