tengok sini! :DD

Sunday, December 5, 2010

Kdrama !

assalamualaikum !

haisyh, tengah runsing ni. tak, rambang mata to be more specific. mana satu nak tengok ni ?
aku tengah usha2 dramafever.com ni. dush, banyak gila pilihan. aku nak tengok mana dulu ni? yang ni macam best, yang tu pon macam best gak. haisyh. elok aku tak yah bukak web ni tadi. heechul nye pasal la ni. nak carik latest news pasal heechul tetiba benda alah ni pulak yang keluar.
oke la, aku buat list mana yang aku rasa best.


-how to meet a perfect neighbour
-my girlfriend is a gumiho
-runaway plan B
-iljimae
-moyashimon
-jewel in the palace ! (dah tengok cite ni, bes gile !)

ha, dah. ni la list tu. semua ni aku scan. amik yang episode dia bawah 20. tapi jewel in the palace tu 54 episodes. takpe, tengok langkau2. :DD


tapi, tengah excited tunggu drama tu keluar, benda lain lak yang keluar. haih, putus harapan. kalau camni tengok kat maaduu jela.


No comments:

Post a Comment