tengok sini! :DD

Wednesday, December 1, 2010

so dramatic !

annyong haseyo ~

in the name of Allah

eheh, hari ni dengan rasminya aku dah selesai UKKM yang,, urgh.. dah, tak nak cerita dah. sampai situ jela keadaan paper tu. :D heh, tadi aku jumpa ecah. ala, ecah yang kenit2 tu la.satu sekolah time primary dulu.aahh~ kenangan budak2 is the best thing that ever happened to me.i've never regret any second of it. hahah. dia pon pergi gak UKKM tu. satu lab lagi. yang lebih membanggakan, aku datang lagi AWAL dari dia. hohoho.

so, berbalik pada tajuk entry kali ni. SO DRAMATIC ! yeah, macam dalam filem2 and drama2 tu. haish, korang sume tengok jela drama2 tu semua. absorbed by it? hayya, better don't lah. menipu jea sume tu. drama la katakan. nak carik untung je tu. nak contoh?

cerita playful kiss.

yup, that drama is undeniably cute and sweet and so forth. tapi, ada ke perempuan dalam dunia ni yang terhegeh-hegeh gila kat lelaki sampai macam tu sekali. ye, aku taw. bukannya dia tak kawal perasaan dia tu. but still, she clang herself around that guy. haish, aku yang tengok ni pon malu taw. tapi cerita tu memang fun to be watched of la. but it doesn't makes sense. so, have fun tengok cite ni boleh kot. tapi tolong la jangan korang tiru "aksi" Ha Ni yang tergegeh tu. perangai dia yang lain tu tak kisah la korang nak ikut ke tak.

cerita personal taste.

this is one of my fave. tapi aku rasa lelaki macam Jin Ho tu memang rare species la. mana ada lelaki yang suka dekat perempuan macam Kae In tu. pemalas, pengotor, sangat random, tak reti nak melaram,pemalas nak mandi,tak reti masak, lurus, soaking wet puppy (hah, ni Chang-ryul tu yang cakap). hey, susah la nak jumpa lelaki macam tu. diorang semua nak yang cantik2, comel2, gebu2, sopan2, kan? heh, first time Jin Ho jumpa Kae In, Kae In tu gaduh dengan dia kan? so, first impression dia kat perempuan tu mesti la yang tak elok kan? after that pon, diorang gaduh lagi. tak caye gak? aku ni ha. 2x5 jela perangai Kae In tu (ada lain sikit kot.hahah.), mana ada sesape suka. serious ni. mana ada sesape suka aku. heh, sesapa yang suka orang cam aku ni dah gila agaknya. ataupun maybe dia dah kena reject ngan ramai pompuan. hahah.
so, all in all. be plainly yourself jela. tak yah tetiba ko nak berubah jadi macam si Kae In sebab nakkan lelaki macam Jin Ho. takdo do. never even in your dreams lah. DRAMA jea sume ni. nak bagi cerita tu syok ditonton.takkan ko dapat de Jin Ho tu. sebab laki camtu tak wujud lah.

whatever it is. up to you guys la nak rasa apa yang aku gtaw ni betul ke idak. tapi bagi aku, DRAMA IS JUST FUN TO BE WATCH. tapi aku rasa BOF tu oke kot. sebab heroin dia mentally and physically kuat. Jan Di tu tabah hyper.

adios!

No comments:

Post a Comment