tengok sini! :DD

Monday, November 8, 2010

bila PMR dah ke langit.

main tanpa had. non-stop.

melantak hasil mahsul pertandingan sambil menonton tayangan "hebat" kat dewan.

aktiviti sakit di depan bilik sakit

capture the moment of joy. heh, KAMI FLOWER GIRLS YANG TERBANGAK-BANGAK

.azie dengan aku nak tunggu undang kesayangan sampai.

kem fasilitator yang dikemudi oleh seorang mamat "hensem" yang mengambil course sains nuklear (untuk orang "hensem" je) entah kat mana entah. tapi yang penting dia alumni podeh la.

.melantak 2.^^'

aku duduk dewan ni dua hari je. chicken pox la katekan.

.tembak la heh.

wah, mereka menayangkan slip masing2. cop2, mana slip aku? hahah.

yeah, baru aku ingat. aku tinggalkan je kat meja tu. biarlah. lama2 nanti hilang gak. pernah dengar saying lets bygones be bygones? patuh pada idiom famous tu. haha.

before PMR. maulud nih.

standard la ni. MADs memang fotogedik. haha. yeah, masuk kolam lemaskan diri sendiri.

hari sukan yang ceria.sikit.^^

semangat hari sukan. game yang ni aku sorang je yang join. hahaha.

bengkel penulisan? ala2 tu jugak la. kiteorang je yang pergi ni. beronok-ronok? jauh sekali.

before PMR. and before perang. hahaha. aziah, terbaeklah! ^_-'


___________________________




sekian, terima kasih daun keladi.
kalau tak best. sudi2 lah jenguk lagi.^^'
sebelum aku mereng baik aku chiao.

assalamualaikum ya bakal2 ahli kubur.
hakikat. fakta, bukan auta.
realiti, bukan fantasi.

No comments:

Post a Comment