tengok sini! :DD

Friday, November 12, 2010

super junior imnida! hayyah! ^^'

super junior!
wah3, kacak sungguh mamat yang pakai spek tu. hahaha. heechul? yup! shin dong? [....] comel2~
haha. gambar ni aku edit sendiri. pakai apa? paint dengan word je. tekan PrtSc pastu edit kat paint, susun kat word, edit balik pakai paint. senang gila la aku cakap. paling simple. tak yah pakai photoshop ke, photoscape ke, picnik ke en?

takpe, nanti kalau rajin aku edit lagi pakai picnik. semua ni aku ambil part2 diorang yang boleh dikatakan sweet2, cute2, dan handsome belaka lahkan? hahaha.ye sung nye gambar ada satu je. sian. haha.

aku ambil ni semua dari MV miracle, haengbok, dengan no other. heh, tengok je pon dah taw kan? no other punya paling banyak. sebab yang lain gambar gelap. tak puas. [??] hahaha.

wassalam.

No comments:

Post a Comment