tengok sini! :DD

Thursday, November 25, 2010

kucing ouh tengkujuh

assalamualaikum.

kucing? tengkujuh ? what the hell is that, right? takpe2, baca dulu, nanti kau paham la. kalau tak paham gak. pergi belajar membaca kat adik2 kau. hahah. lek2. jangan marah2. nanti cepat tua. tapi sebenarnya best gak jadi tua. dah taw ap kerja kite, dah boleh buat apa2, dah ad anak2..[??] heheh. dah2, panjang lak jadi eh ak merepek ni.

swear la ak bengang gila ngan sekor kucing siam yang bernama CJ [comot junior] yang sudah pon berusia 3 tahun. haih, rasa nak belasah je dia cukup2. act, aku memang dah belasah dia dah pon. wahahaha. tapi kan, nyampah2 jugak kat diorang ni, sedar tak sedar dah 11 ekor makhluk spesis tu kat rumah aku. dahsyat. sayang doe nak buang. semua comel2 gaban. ha, kalau nak taw cane ghoman eh mr CJ tu, gambar dia ad kat atas. kat tengah2 tu. nak taw asal ak bengang ngan budak tu? sebab dia telah melakukan jenayah besar yakni MENCURI lauk boss (mak den la) yang aku dah masak. haih, terasa macam batu belah batu bertangkup la pulak doe. hahah. kuang ajaq nye kucing. dah la kucing, perangai pon macam kucing.[??] pahal ko ni anis, kucing memang la macam kucing. takkan kucing macam dinosaur pulak. ko ni memang takde lagi bengong kan anis amira? hahah.

tapi kan, sekarang ni mak tengah vote nak buang yang mana satu. argh, mak tolong la jangan buang cik hitam yang comel lote tuh. dulu memang la dia jahat, tapi sekarang dah baik dah. kan mak kan? heheh.

dah selesai si kucing. tengkujuh pulak. heh, sempena tengkujuh ni, sejuk gila lahh rumah aku yang dah memang sedia sejuk ni. ye r. kat kawasan bukit kot. pastu selalu hujan lak tu. dah tu, pakej lengkap siap dengan petir lagi. maybe sebab tu la kot internet rumah aku ni jadi lembab bak siput b***. hehehe. tapi apa2 pon, ada best dia gak wea. HAHAHAHAHA. aku berpeluang mandi hujan dengan sepuasnya. huahuahua. konon nak bersihkan longkang la bagai. padahal nak mandi hujan je sebenarnya. tapi yang sengal nye uh. malam tu selsema r pulakk. hadoi. hahah. ye r. sejuk gila malam tu. kate baru lepas hujan. dengan kabus2 nye lagi. haih, snowcap dan sweater menjadi teman. hey, jangan lupe air kopi ginseng 5 in 1 tu. wahahaha. disebabkan internet lembab gaban time uh. tengok tv je la. kopi ginseng cicah chipsmore. hohoh. kemas bilik? serahkan kepada adik tersayang. anis sabrina. hahah. padan muka ko. sape suruh keluar lambat sangat. tengok aku dah keluar dulu lantas telah mendominasi hidup kau. muahahahahaha. kalau buat drama la kan, mesti aku jadi kakak yang jahat. kalau tak pon kan, mesti macam dalam cerita K-on tu. akq yang bengong. hahah. aku rasa yang tu la kot. heh, kau jangan nak perasan la nak jadi Ui eh ina oi. tolong la. masak nasik reti la kau. hahah. ye2, aku taw ko pandai masak gak. lek2 r. hahah.

ha, tapi kan, hari punya yang aku masak, tak kena tibai. kenapa? sebab aku masak sayur je. hahahaha. dah2. macam dah panjang gile jea ni. aku tak suka doe baca entry panjang2. tapi aku suka tulis panjang2. hahah. tapi sedaya upaya aku try pendekkan. tengok, dah panjang! hadoi.

adios amigos !

No comments:

Post a Comment