tengok sini! :DD

Friday, November 26, 2010

HEENIM !

heechul and heebum !

the baby heebum :D

assalamualaikum !

annyong~ yeah, hari ni aku nak cerita pasal heechul, LAGI. hahaha. standard la kalau dah minat. tapi kan, deep inside here, in my heart, aku rasa la kan, better lagi kalau kita adore orang yang dah kita memang confirm tak dapat kan? hahah. daripada kita adore orang yang kita ayam2 je boleh connect, haih, buat tambah dosa je kalau kita teroverdose kan? hahah.

hey2, aku ni memang la dalam type kind of sengal tahap luar hampas punya orang. tapi aku still takut dosa, mati, Allah dan sebagainya [heh, terasa diri layak jadi ustazah pulakk. daydreaming meh~]. memang tak dinafikan yang aku ni jenis yang lagha sikit. tak abis2 dengan korea. music, gadgets and so forth.tapi aku rasa aku ni takde la kartun sangat. masih berpijak di bumi yang nyata lagi. heh, at least i hope so. hahah.

adapun begitu (ecece~), objektif entry hari ni adalah untuk menyatakan dari segi apakah yang membuatkan aku terminat dekat mamat kim hee chul tu. oke, first of all, dia ignorant yet caring, dia prominent yet blushful, dia kaki buli yet protective. ahh, tak nak cakap panjang2. nanti korang pulak minat dia. mana boleh ! hahaha. takde r. minat r. takde den nak laghang do. like i said juz now, i'm realistic. ha, lagi satu aku suka dia. dia suka kucing! aku pon suka kucing ! heheh. ahh, camni la. bagi aku, kalau orang tu nampak poyo, koyok, kerek, dan yang sewaktu dengannya, bela kucing, actually, dia ada hati yang lembut. tapi dia tunjuk that side of him/her untuk orang2 yang tertentu jea.bagi aku la. teori aku. hahah. tapi kan, gaya aku cerita ni macam aku pernah cakap ngan heechul ni jea kan? hah, sikit punya bengong. btw, nevermind lorh. sebab aku taw aku takkan dapat contact dia. kalau dapat pon la. maybe as a fan je. nothing much, kan? how pathetic. hahaha. act, tu yang aku suka. aku just agak jea perangai dia macam mana (maybe ikut apa yang aku nak untuk lelaki idaman (wth?) ak) hahah. tapi mybe at least 60% daripada apa yang aku teka tu betul kan? sape taw? right? entah2 betul sebijik macam yang aku cerita ni ke en? hahah.

oke2, enough berangan.
"pak!", sedar sikit anis. oke, dah sedar ! :DD

adios !
assalamualaikum~


p/s: terasa nak muntah bila baca post ni balik.
hahaha.

No comments:

Post a Comment