tengok sini! :DD

Tuesday, November 2, 2010

nur hanis abdul ghani.


heheh, jadi bahan la kau kali ni hanis.


assalamualaikum dan salam satu malaysia. hari ni aku nak cerita sikit pasal minah sorang ni. kalau mengikut diary (??) aku, dia tulis yang dia ni:-


hobi- meronggeng + internet surfing
number- 017 ******* + 06 *******
hometown- pilah
height- 156
weight- 4*
fav. football team- spain
country dat long to go- japan
dream- to have a house with a pond in the living room.

a part of MAD

heh, ni semua kau yang tulis. aku copy je. hahah. oke. bagi aku, kau ni.............. .............. ......
perlu ke aku cakap ni? heheh.

baik hati, caring, lemah lembut, penyayang, rajin, bersemangat, berkepemimpinan, berkaliber. versatile, berdaya saing, solehah, cantik, kurus, putih, pandai, sopan santun etc etc.

sifat2 kat atas..







































adalah sifat orang lain yang aku sendiri tak pernah jumpa.^_^'

sekian, terima kasih.







No comments:

Post a Comment