tengok sini! :DD

Monday, November 1, 2010

Hee Chul ssi!



hee chul. aku minat ko la eh? heheh. pelik2 pon perangai ko nih. ada jugak baik dia. tu yang terbaik. heheh. aku suka lah orang camtu. he has a strong personality. lagi pon, member2 aku, takde sorang pon yang minat ko. (diorang tak bagi aku minat suju yang diorang dah minat dulu da~) heh, aku dah perasan ko lama dah. since kat majalah. then tengok video2 ko lak, heh, macam macho jea kan? wahaha. first2 aku tak suka tengok kau pakai macam perempuan tu banyak2 kat internet. tapi bila dah dengar kau explain yang hee chul tak macam tu. well, that's a relief. cause you're considered normal even your mentality is the opposite. ^^'

cayalah hee chul! anak yang baik ni. berdasarkan video kat atas la. reality nya aku tak taw la kan? pandai2 la ko heh. yang penting aku suka tengok kau menari dalam video no other tu. poker face sih. sepak kang. hahah. takpe la kan aku minat kau. lagi pon ramai orang kata kau pelik. aku pon ramai orang cakap aku pelik. maybe orang pelik memang minat hanya yang pelik kot~ hahah. maybe your fans are all weirdos. you're the weirdo's taste then. tahniah! hahah.

sekian, wassalam.

No comments:

Post a Comment