tengok sini! :DD

Friday, November 12, 2010

dah habis PMR, UKKM pulakk!!

assalamualaikum.

bestnya dah habis pmr. risau gak nak tunggu result. orang semua hope aku dapat yang tinggi2. tapi aku rasa macam, tak taw la. apa2 pun, aku doa yang terbaik je la. tak sanggup aku tengok muka mak, cikgu2 nanti. harapan menggunung. dah la aku chicken pox. bahang exam tu ade la 20%. yang lagi seronoknya, time paper BAK, aku dengar mp3. wah3, kerek pandai je kan. sebenarnya aku dah tak taw nak jawab ape lagi dah kat paper tu. ya Allah, moga2 aku mendapat 9a dalam PMR ya Allah. sesungguhnya Engkau Maha Pengasih lagi Maha Penyayang ya Allah. amin~

UKKM.

haih, naik sesak jantung aku dibuatnya. mak suruh aku study untuk exam nih. 40 soalan math ngan 50 soalan science dengan 100 soalan pasal diri kita. senior kata susah sebab dia mark guna kuota mrsm.

tempat: MRSM Alor Gajah
masa: 2:30 kot. (mak pilih petang sbb dy taw yg ak mlas nk bgon pagi.LOL)
tarikh:30/11/2010

tolong la ya Allah, masukkanla aku kat mrsm ni. ni yang mak aku nak. aku taw aku nakal tapi ni je yang aku mintak. untuk kebaikan mak aku. untuk kewangan family kiteorang. mak kata kalau masuk mrsm senang sikit mak. takde la sesak je manjang.

sekian sahaja muhasabah diri saya pada hari ini. ^_^'
wassalam.



No comments:

Post a Comment